Ford Focus RS mk2 2009
-
sengstr
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
C skrev:Rim Width: 8J
Diameter: 18 inches
Offset: 52
Number of Studs: 5
Stud Diameter: 108
Rim Manufacturer: Boss
Ser ok ut men det lär vara Kina kvalite, tyvärr så ligger ET lite för långt ut me om man ska vara petnoga men det funkar säkert ok. Bättre än ET 42 8" brett iallafall.
mvh C
nästa fråga är ju vad frakten skulle gå på
coolt med en vit rs med the stig
-
swelk000
- Erfaren
- Namn: Henrik Karlsson
- Kör: Focus ST -08
Jag betalade 40 pund (drygt 500:-) för frakt av 4st 18" fälgar till Sverige. Tog drygt 3-4 dagar med leverans till dörren. Så det är billigare än man tror med frakt från England.sengstr skrev:nästa fråga är ju vad frakten skulle gå på
coolt med en vit rs med the stigKlockrent att ha vid alla mätare på ev utställning osv
-
wolfbane196
- Veteran
- Namn: Jerker
- Kör: Superbil
-
Ågge
Längtan ökar då min bil byggs idag 10/3 och hade nummer 4 i kön
Vit fullutrustad, och hoppas jag blir nöjd med färgen då jag tvekade in i det sista innan dom stängde ändrings möjligheterna
Även Nav. med backkamera blir intressant att se om det var värt 28000
Ett stort tack till Dahlqvists Bil AB i Kristianstad som ordnade denna bil till mig med kort varsel
Vit fullutrustad, och hoppas jag blir nöjd med färgen då jag tvekade in i det sista innan dom stängde ändrings möjligheterna
Även Nav. med backkamera blir intressant att se om det var värt 28000
Ett stort tack till Dahlqvists Bil AB i Kristianstad som ordnade denna bil till mig med kort varsel
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Kan bara tala för mig själv och jag är fruktansvärt nöjd! Bilen var långt bättre än förväntningarna och vad jag upplevde när jag körde en annan Focus RS i sommras ett par dagar.yngwie skrev:Hej allihopa!
Har själv börjat fundera lite på en focus rs efter att ha sålt min evo ix. Men skulle nog ville ha en beggad då, en 09. Men då är frågan, är alla så nöjda med sina? Eftersom man aldrig hittar någon ute på annons.
Tyvärr för dig kan du nog räkna med att andrahandsvärdet kommer hålla sig rätt bra.
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
-
yngwie
- Nybörjare
- Namn: Jonas Y
- Kör: -
Det låter riktigt bra. Får nog ta mig för å prova en, få se va den går för!C skrev:Kan bara tala för mig själv och jag är fruktansvärt nöjd! Bilen var långt bättre än förväntningarna och vad jag upplevde när jag körde en annan Focus RS i sommras ett par dagar.
Tyvärr för dig kan du nog räkna med att andrahandsvärdet kommer hålla sig rätt bra.
mvh C
Det var inte bara för å komma lindrigare undan, ganska skönt å köpa en bil som tvåa slipper man ha samma ångest om det skulle hända någon skavank här å där som med en helt ny bil.
-
Perrko
- Erfaren
- Namn: Per T
- Kör: Focus RS mkII
Tror inte det finns någon begagnad ute för försäljning än. Bilen är för ny och ägarna har för roligt med dom fortfarande
. Så just nu på blocket finns det bara bilar som håller på eller ska tillverkas och levereras senare i år.
Som C sa så kommer nog andrahandsvärdet hålla i sig ganska bra, så priset lär ligga ganska nära nypriset ett bra tag framöver.
Som C sa så kommer nog andrahandsvärdet hålla i sig ganska bra, så priset lär ligga ganska nära nypriset ett bra tag framöver.
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
precis som Perrko skriver så finns det inga tillsalu och det kommer nog vara väldigt få även 2010 som säjs beggade. Det var vad jag vet tre eller fyra som såldes lätt bäggade, ett par hundra mil, 2009. Minst tre av dessa gick för samma pris som nytt eller över nypriset. Minst en vart det rejäl budning på.yngwie skrev:Det låter riktigt bra. Får nog ta mig för å prova en, få se va den går för!
Det var inte bara för å komma lindrigare undan, ganska skönt å köpa en bil som tvåa slipper man ha samma ångest om det skulle hända någon skavank här å där som med en helt ny bil.Tänkte mest på att jag inte sett någon ute till försäljning, kanske bara jag som letat dåligt. Vad ligger en 09 runt för pris ni som har koll, som är orginal vi säg 1000 mil på mätaren? Sorry mycket frågor.
Mobile.de finns eller fanns det ett par på. Där är det många fler sålda.
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
-
pjz
Jag kommer ev. snart lägga ut min bil på annons och den har snart gått 900 mil. Är väldigt nöjd med bilen, helt ärligt den roligaste bil jag ägt men funderar nu på en ekonomisk tjänstebil. Om du är intresserad så hör av dig.yngwie skrev:Det låter riktigt bra. Får nog ta mig för å prova en, få se va den går för!
Det var inte bara för å komma lindrigare undan, ganska skönt å köpa en bil som tvåa slipper man ha samma ångest om det skulle hända någon skavank här å där som med en helt ny bil.Tänkte mest på att jag inte sett någon ute till försäljning, kanske bara jag som letat dåligt. Vad ligger en 09 runt för pris ni som har koll, som är orginal vi säg 1000 mil på mätaren? Sorry mycket frågor.