Ford Focus RS mk2 2009
-
wolfbane196
- Veteran
- Namn: Jerker
- Kör: Superbil
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Svenska bilar har fått en extra behandling direkt på fabrik innan transport. Bra, men ack så smutsigt/kletigt. Blir inget skruvande med vita handskar här.. .wolfbane196 skrev:Måste höra med er angående rostskydds behandling
Kollade under min bil när jag bytte däck och det var rostskydds sparay under hela bilen??
Görs det på fabriken extra idag eller har min handlare sprayat det här i sverige?
/Per-Anders.
-
wolfbane196
- Veteran
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
På min hemsida http://www.chicane.se så hittar du detaljerade bilder på rostskyddet under en Focus RS. Ligger under bilder. Är riktigt bra gjort redan från början om du frågar mig.wolfbane196 skrev:Måste höra med er angående rostskydds behandling
Kollade under min bil när jag bytte däck och det var rostskydds sparay under hela bilen??
Görs det på fabriken extra idag eller har min handlare sprayat det här i sverige?
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
-
sengstr
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
måste ju säga att avgassystemet var ju inte det roligasteC skrev:På min hemsida http://www.chicane.se så hittar du detaljerade bilder på rostskyddet under en Focus RS. Ligger under bilder. Är riktigt bra gjort redan från början om du frågar mig.
mvh C
Men däremot imponerad över att Klägg
-
wolfbane196
- Veteran
Så här ett par dagar efter leverans vill jag bara säga att bilen är mycket mycket trevligare än förväntat.En fröjd att bara starta,motorljudet ger rysningar. Jag har nästan avverkat 75 mil,så snart trycks pedalen i mattan 
Styrning å chassi är perfekt avstämt inte alls stötig å bullrig för denna typ av bil.Man hoppar så där "gött" i sätet när vägen är ojämn.
Jag är mer än nöjd
(förutom med svängradien) den är som en oljetanker i parkerings fickor.Men det är en bagatell.
Å "Shell" är min bästa vän just nu
Provar ett par vinterdäck i bättre offset nu

Styrning å chassi är perfekt avstämt inte alls stötig å bullrig för denna typ av bil.Man hoppar så där "gött" i sätet när vägen är ojämn.
Jag är mer än nöjd
Å "Shell" är min bästa vän just nu
Provar ett par vinterdäck i bättre offset nu

-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Lite värdelöst vetande... Men för Er som känner till den engelska sångerskan Lily Allen så har hon precis köpt sig en ny bil
=> LÄNK