Ford Focus RS mk2 2009
-
wolfbane196
- Veteran
- Namn: Jerker
- Kör: Superbil
400hk är knappast troligt att den kommer säljas med.Fast Ford skrev:Det kommer 10st till sverige enligt Ford, ca 400k+
//Petter
Det florerar så många rykten om den här rs500.
350hk är mer troligt pga körbarheten med framhjulsdrift.
Det sägs ju vara montune som ska göra programvaran.
Vi får se om 5 dar då
- Fast Ford
- Veteran
- Namn: Petter Wejsfelt
- Kör: Allt svart, resten vitt!
- Kontakt:
Nä 400hk lär du nog inte få se, det Ford sverige sagt är att det kommer en '"RS500", 10st till sverige och ett pris på över 400.000:-. Det är de enda jag fått ur dem, men som sagt detaljer nästa vecka.
//Petter
//Petter
wolfbane196 skrev:400hk + är knappast troligt att kommer säljas med.
Det florerar så många rykten om den här rs500.
350hk är mer troligt pga körbarheten med framhjulsdrift.
Det sägs ju vara montune som ska göra programvaran.
Vi får se om 5 dar då
-
wolfbane196
- Veteran
- Namn: Jerker
- Kör: Superbil
- cossiehenke
- Legend
- Namn: Henrik Wikström
- Kör: Japansk Premiumbil !
- Kontakt:
HejC skrev:Skulle någon moderator kunna splitta denna tråden ungefär där det börjar pratas om Focus RS500 och döpa tråden till just Focus RS500?
mvh C
En ny tråd är skapad där det endast diskuteras "RS 500"
http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=64013
Fortsätt gärna diskussionen där istället!
mvh/ Henke
"Esox Lucius"
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Tack.cossiehenke skrev:Hej
En ny tråd är skapad där det endast diskuteras "RS 500"
http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=64013
Fortsätt gärna diskussionen där istället!
mvh/ Henke
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Varför skulle jag hjälpa dig? Du är ju inte direkt vänlig mot mig på nätet så jag ser faktiskt ingen anledning till att jag skulle hjälpa dig. Med tanke på din trackrecord här så tror jag knappast att din inställning till mig eller det jag skriver här skulle ändras till det posetiva om jag hjälpte dig heller så nä, anledning saknas..Fast Ford skrev:Hålla C!
Du får göra som alla andra, lägg ner ett par timmar på att leta och kanske skriva lite e-mail till tillverkare så kommer du oxå hitta. Eller så får du köpa de du redan fått tips om i tråden.
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- mAbZ
- Veteran
- Namn: Martin B.
- Kör: Megane RS 330 Cup
Jaha, och varför inte hjälpa mig och många andra då som faktiskt har jätteproblem att hitta rätt fälgar?
Ditt påstående att det skulle finnas mängder av fälgar att välja bland var löjligt.
Jag vet, för jag har ringt och sökt. Uppenbarligen till skillnad från dig.
Det man får höra är t.ex. "vi har 6300 fälgmodeller men INGA med ET60" eller "ET60? Sådana fälgar tillverkas inte"...
Ditt påstående att det skulle finnas mängder av fälgar att välja bland var löjligt.
Jag vet, för jag har ringt och sökt. Uppenbarligen till skillnad från dig.
Det man får höra är t.ex. "vi har 6300 fälgmodeller men INGA med ET60" eller "ET60? Sådana fälgar tillverkas inte"...
Megane RS 330 Cup
- Fast Ford
- Veteran
- Namn: Petter Wejsfelt
- Kör: Allt svart, resten vitt!
- Kontakt:
Ok, då vet vi nivån, tack för inget.
Btw, du anser att du själv är "Mr nice guy" alltid, är väl inte bara mig du haft div hetsiga diskussioner med? Trodde du släppt våra ordväxlingar men långsynt verkar vara ditt mellannamn.
//Petter
Btw, du anser att du själv är "Mr nice guy" alltid, är väl inte bara mig du haft div hetsiga diskussioner med? Trodde du släppt våra ordväxlingar men långsynt verkar vara ditt mellannamn.
//Petter
C skrev:Varför skulle jag hjälpa dig? Du är ju inte direkt vänlig mot mig på nätet så jag ser faktiskt ingen anledning till att jag skulle hjälpa dig. Med tanke på din trackrecord här så tror jag knappast att din inställning till mig eller det jag skriver här skulle ändras till det posetiva om jag hjälpte dig heller så nä, anledning saknas..
Du får göra som alla andra, lägg ner ett par timmar på att leta och kanske skriva lite e-mail till tillverkare så kommer du oxå hitta. Eller så får du köpa de du redan fått tips om i tråden.