Ford Focus RS mk2 2009
-
Ågge
Åker till London i månadskiftet då dom har ej fått fram MP350 än, återkommer om den frågansengstr skrev:Det undrar jag också . var det värt pengarna?? eller ja, klart det är värt detmer hästar och bibehållen garanti
Hur känns det?
Har bara fått bilen än och det är bra start
Navin är sjukt kul leksak, speciellt backkameran
Hade den andra radion i min förra bil och blev super nöjd med mobil funktionerna då jag tyckte det var krångligt att bläddra i telefonboken innan
Ett minus är varning för fartkamera, var är denna behövda funktion???
- MikaelST
- Veteran
- Namn: Mikael norén
- Kör: Focus mk3 1.5 st line, Tidigare:Focus RS Mk2
Fartkamera varning är ju förbjuden i vissa europeiska länder är nog därför den saknas.Ågge skrev:Åker till London i månadskiftet då dom har ej fått fram MP350 än, återkommer om den frågan
Har bara fått bilen än och det är bra start
Navin är sjukt kul leksak, speciellt backkameran
Hade den andra radion i min förra bil och blev super nöjd med mobil funktionerna då jag tyckte det var krångligt att bläddra i telefonboken innan
Ett minus är varning för fartkamera, var är denna behövda funktion???
- mAbZ
- Veteran
- Namn: Martin B.
- Kör: Megane RS 330 Cup
Vad snackar du om, GPS- baserat är nog lagligt överallt.MikaelST skrev:Fartkamera varning är ju förbjuden i vissa europeiska länder är nog därför den saknas.
Det gratis GPS som finns i varje bättre Nokia mobil har den funktionen - och den fungerar mycket bra.
Laserstörning är förbjuden i vissa länder och Sverige är det land som bestraffar dem hårdast-
fängelse finns i straffskalan - men det är en helt annan sak.
Megane RS 330 Cup
-
Greven
- Veteran
- Namn: Marcus
- Kör: Focus RS om några månader
Är det så hehe. Då kan man alltså genomföra ett envarsgripande då. Om polarn jäklas med en så kan man ju alltid gripa honom och ringa polisen, snopet för honom.mAbZ skrev:Vad snackar du om, GPS- baserat är nog lagligt överallt.
Det gratis GPS som finns i varje bättre Nokia mobil har den funktionen - och den fungerar mycket bra.
Laserstörning är förbjuden i vissa länder och Sverige är det land som bestraffar dem hårdast-
-
sengstr
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
Om det finns fängelse i straff skalan för det så varsegod. Annars kan han gripa digGreven skrev:Är det så hehe. Då kan man alltså genomföra ett envarsgripande då. Om polarn jäklas med en så kan man ju alltid gripa honom och ringa polisen, snopet för honom.
- MikaelST
- Veteran
- Namn: Mikael norén
- Kör: Focus mk3 1.5 st line, Tidigare:Focus RS Mk2
förlåt det var bara i ett land.mAbZ skrev:Vad snackar du om, GPS- baserat är nog lagligt överallt.
Observera: Till följd av juridiska skäl förekommer inte anläggningar för trafikövervakning i Schweiz.