Det har vart lite dött nu igen, händer lite saker som inte är så kul att visa dock så helt stilla står det ej! Höger dörr har det gjorts plugg och form på nu dock
Plugg.
Ytterform
Innerform.
God Jul å Gott Nytt till er alla som orkar läsa om mitt projekt!
Holme skrev:Ingen rast ingen ro!
Vad är det för jobb du gör som du inte vill visa upp? Du måste ju berätta om du inte vill visa på bild!
Det är chassie beräkningar från Jarlmark på G. Sen så har jag även klurat en del på nya fälgar... Måste dock bli av med samtliga mina 19" först sen ska det beställas nytt
Hade hoppats att jag skulle blivit det vi det här laget, 1 person har redan köpt samtliga, men slutat höra av sig... så det är mycket snack som vanligt tyvärr!
Jaha, okej. Spännande.
Synd det där med fälgarna, man ska ju veta vad man ger sig in på om man ska köpa alla dom, inget man köper utifall man behöver andra hjul bara.
Holme skrev:Jaha, okej. Spännande.
Synd det där med fälgarna, man ska ju veta vad man ger sig in på om man ska köpa alla dom, inget man köper utifall man behöver andra hjul bara.
Det löser sig nog, vart ett par st som hört av sig det sista så det är väl bara hoppas på det bästa.
m.ohlsson skrev:då löser sig fräsningen väldigt enkelt för dig?
ta bilder som f..n när ni fräser, sånt är riktigt kul å intressant!!
Förhoppnings vis kommer det göra det Nu kommer troligvis front och bakstötfångare scannas/fräsas med.
Hoppas komma igång lite med bygget runt mars-april igen...
Kan ingen komma handla min 19" Enkei fälgar så jag kan beställa lite nytt godis....? Ligger annons på http://www.carboncossie.com med lite bilder.
Krille får styrsytemet till fräsen i slutet på Mars. Så början av April är fräsen i liv för hoppningsvis och höger sidan kan bli klar.
Mvh Lars
ingen som vill ha dina gamla avdankade racehjul, du skulle lagt av dom här i torsdags ialf, skrotpriset på magnesium är ju ganska bra nu så ja kan ta dom för det....
Tack: Simatec Stenungsund
TG Racing
Alutech.se
Skruffse.se
Dalhems.se
m.ohlsson skrev:ingen som vill ha dina gamla avdankade racehjul, du skulle lagt av dom här i torsdags ialf, skrotpriset på magnesium är ju ganska bra nu så ja kan ta dom för det....
Du är bara avis för dom såg så mycket bättre ut än dina fula OZ fälgar....
Passade fint gjort dom ju me