Vad ska man ha för avgassystem på en Focus RS, Det jag vill ha är: Ska låta mkt, ingen motorlampa ska tändas, får gärna smälla lite....bluddrandet kan jag vara utan...
Har lyssnat på Scorpion och det är väl det jag fastnat mest för hittils, andra alternativ? Ferrittas låter för lite och inget speciellt tycker jag...
Det är ett turboback system jag tänker på inget catback...
Blev trött på problemen jag hade med min RS så har beställt en BMW 1M istället.. Nu verkar det iofs som att den fungerar som vanligt igen efter det senaste besöket hos verkstaden. Kanske man får prova nya RS som verkar komma om sådär en 2-3år.
Då tappar de halva europeiska marknaden! Känns lite konstigt? Däremot är det bra om den kommer i 3, 4 och 5 skulle jag tycka. Då får man med sig barnfamiljsfäder som potentiella köpare oxå.
J_P skrev:Vad jag vet så kommer nya ST i 3 & 5-dörrars och senare även Hgv, men att det är någon ny RS på gång finns väl inga bekräftade uppgifter på.
nja, dedär har jag svårt att tänka mig då Ford gått ut o klart o tydligt sagt att det blir ingen 2/3-dörrars variant av nya Focusen.. därför lite man spola Caben osså.. ST i Hgv kommer iaf, det e bekräftat, men som du säger så finns där inga säkra uppgifter på en RS, men det lilla man hör på jobb e att om det kommer en RS så kommer den ha 5 dörrar