Hallå alla!
Ni som har kört nya ST, vad är ERA åsikter om bilen? Jag har läst ett biltest när de jämfört den med BMW M550XD, Audi S6, Volvo V60 Black R och jag tycker inte den riktigt ska jämföras där.....
Keller skrev:Hade gärna provkört men Ford i Fosie har inte fått hem nån testbil
riktigt dåligt. det är 10 veckor sedan jag var där och frågade och då skulle det dröja en till två veckor. till och med lilla Ystad har den hemma för provkörning.
Har inte kört så mycket men det är ju helt klart en kul bil att köra. Dock tycker jag att det känns lite svårt att få ner kraften i backen, beror antagligen på att högerfoten är lastad med bly men ändå Men det är faktiskt sjukt kul att provocera bilen lite, då blir det lite mer aktiv körning och det ser jag som ett stort plus.
Daniel666 skrev:Har inte kört så mycket men det är ju helt klart en kul bil att köra. Dock tycker jag att det känns lite svårt att få ner kraften i backen, beror antagligen på att högerfoten är lastad med bly men ändå Men det är faktiskt sjukt kul att provocera bilen lite, då blir det lite mer aktiv körning och det ser jag som ett stort plus.
(Just det Ali, du behöver snart nya framdäck )
Du ser till så att bilen kommer till sin rätt, då blir det några uppsättningar däck per år men någon måste ju köra in bilen
rich86 skrev:Hos Brandt ser jag. Tog du deras "netto"pris eller du fick ner den mer? Har en likadan, dock st2 med xenon [/]
Men Stämmer Brandt i Uddevalla. Fick allt ner den en bit till haha
härligt också kombin? , va är ditt betyg?
Haha good for you!
Den får väldigt högt betyg. Tycker dock att den är stötig som fasen och att förbrukningen ligger lite väl högt. Dessutom har jag en kompis av lite större modell som inte kommer ner i sätet men då bjuder han kanske på skjuta oftare istället för att jag ska köra