Ford Focus RS mk3 2016
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Allt har sin tid!
Den 15 juni 2012 postade jag det första ryktet rörande nya Focus RS mk3. Knappt 4 år och ~900 nyhetsinlägg senare så känner jag nu att det börjar bli dags att finna något nytt att engagera/nerda ner mig i. 
Hoppas att alla Ni som går i väntans tider fortsätter posta intressanta RS-nyheter som kommer i Er väg...
Tack o bock och mycket nöje!

/Med vänlig hälsning Per-Anders.
Hoppas att alla Ni som går i väntans tider fortsätter posta intressanta RS-nyheter som kommer i Er väg...
- davve d
- Legend
- Namn: David W
- Kör: Focus RS Edition -18
Kuga Active PHEV -25 - Ort: Norrtälje
- Medlemsnummer: 17
Du har orsakat mycket sömnbrist i och med denna tråd, så äntligen kan jag börja se fram emot mer sömn;) Bra gjort och tack för att du gjort nyhetsbevakningen lättillgänglig!Focus RS skrev:Den 15 juni 2012 postade jag det första ryktet rörande nya Focus RS mk3. Knappt 4 år och ~900 nyhetsinlägg senare så känner jag nu att det börjar bli dags att finna något nytt att engagera/nerda ner mig i.
När jag är färdig med Mk2an ligger denna bra till.
FORD CLUB SWEDEN - MHRF-Fordonsinspektör
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018
-
Håkan Olsson
- Nybörjare
- Namn: Håkan Olsson
- Kör: Allt utom Saab
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Focus RS skrev:Den 15 juni 2012 postade jag det första ryktet rörande nya Focus RS mk3. Knappt 4 år och ~900 nyhetsinlägg senare så känner jag nu att det börjar bli dags att finna något nytt att engagera/nerda ner mig i.
Haha... Tack och sorry!davve d skrev:Du har orsakat mycket sömnbrist i och med denna tråd, så äntligen kan jag börja se fram emot mer sömn;) Bra gjort och tack för att du gjort nyhetsbevakningen lättillgänglig!
När jag är färdig med Mk2an ligger denna bra till.