Inom snar framtid kommer vi även utföra "spot-repair"
- Bilpedanten
- Erfaren
- Namn: Tobias H
- Kör: Putscossen
Inom snar framtid kommer vi även utföra "spot-repair"
Hej!
För dom som inte vet vad "spot-repair" är så ger jag en liten förklaring.
Det innebär att om det t.ex. är en repa på en dörr eller spricka i en stötfångare, så slipar man ut lackkanterna och svetsar/limma ev. plast som är trasigt. Sedan är förarbetet som vid en vanlig lackering. Däremot själva lackeringen så lackera man endast där skadan funnits.
-Ökar bilens värde
-Får tillbaka bilen samma dag. Beroende på antal skador.
Bilder på utförda jobb läggs ut på nya hemsidan när den är klar.
Mvh/Tobbe
För dom som inte vet vad "spot-repair" är så ger jag en liten förklaring.
Det innebär att om det t.ex. är en repa på en dörr eller spricka i en stötfångare, så slipar man ut lackkanterna och svetsar/limma ev. plast som är trasigt. Sedan är förarbetet som vid en vanlig lackering. Däremot själva lackeringen så lackera man endast där skadan funnits.
-Ökar bilens värde
-Får tillbaka bilen samma dag. Beroende på antal skador.
Bilder på utförda jobb läggs ut på nya hemsidan när den är klar.
Mvh/Tobbe
- Bilpedanten
- Erfaren
- Namn: Tobias H
- Kör: Putscossen
Lyckas bara nyansen blir rätt tillblandad så blir det kanon ja.
Vet tyvärr inte om det finns någon i eller runt Gbg som gör spot-repair. Har bara sett en firma i Sthlm.
Är 50 mil tur och retur, men ni är båda varmt välkomna hit. Brukar jobba på helger och kvällar, förrutom vardagar. Så jag är inte omöjlig om någon/några vill ha jobb gjort i samband med något evenemang häromkring, ifall man har långt att åka.
Mvh/Tobbe
Vet tyvärr inte om det finns någon i eller runt Gbg som gör spot-repair. Har bara sett en firma i Sthlm.
Är 50 mil tur och retur, men ni är båda varmt välkomna hit. Brukar jobba på helger och kvällar, förrutom vardagar. Så jag är inte omöjlig om någon/några vill ha jobb gjort i samband med något evenemang häromkring, ifall man har långt att åka.
Mvh/Tobbe