Ford Club Sweden - Reklamblad
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Ford Club Sweden - Reklamblad
God morgon!
Passade på så här på söndagsmorgon och "knåpa ihop" en liten klubbflyer/reklamblad som jag tänkte att alla kunde ladda ner och skriva ut ett par exemplar och lägga i sin bil.
Tanken är att då man ser en Ford på t.ex mataffärens parkering så går man fram och sätter ett blad på dess vindruta. Detta gör att vi på ett naturligt och enkelt sätt kan nu ut till nya potentiella medlemmar och forumsanvändare...
Dokumentet är skapat i A5 format (14,8 x 21 cm), vilket innebär att det får plats två utskrifter per A4.
Vad tror Ni om det?
Desto fler vi blir, desto roligare får vi...
/Per-Anders.
Passade på så här på söndagsmorgon och "knåpa ihop" en liten klubbflyer/reklamblad som jag tänkte att alla kunde ladda ner och skriva ut ett par exemplar och lägga i sin bil.
Tanken är att då man ser en Ford på t.ex mataffärens parkering så går man fram och sätter ett blad på dess vindruta. Detta gör att vi på ett naturligt och enkelt sätt kan nu ut till nya potentiella medlemmar och forumsanvändare...
Dokumentet är skapat i A5 format (14,8 x 21 cm), vilket innebär att det får plats två utskrifter per A4.
Vad tror Ni om det?
Desto fler vi blir, desto roligare får vi...
/Per-Anders.
- Bilagor
-
Ford Club Sweden - Klubbflyer.pdf- (100.02 KiB) Nerladdad 233 gånger
Tags:
- Paroxyst
- Legend
- Namn: Marc S
- Kör: Commodore 72
- Kontakt:
Bra initiativ.Focus RS skrev:God morgon!
Vad tror Ni om det?
/Per-Anders.
Ville påpeka en par stavfel om det är av intresse att ändra dem.
"Ford Club Sweden är en ideell förening där alla med intresse av Ford kan träffas och utbyta erfarenheter med varandra."
"Vi arrangerar årligen flera träffar där vi bland annat deltar på bilutställningar, provar på att köra bil på bana, åker(åker gör man mera på skidor) kör slalom, gör intressanta studiebesök och träffas för att umgås och ha kul tillsammans."
"Nothing lasts forever. Just ask a Ford Pinto" (Dexter Morgan - Season 1)
- MalZon
- Legend
- Namn: Jonas Malm
- Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
- Medlemsnummer: 79
- Kontakt:
Själva tänket e de ju inget fel på, men känns de lite lite väl desperat..?
Inte bättre man skrivet ut några stycken å sätter fast på sin egna bil med ett torkarblad eller liknande på träffar runtom? Känns lite mer seriöst, då får den som vill ha informationen ta den.
Fick bara tanken om att springa runt å sätta fast på Fordbilar på Ica parkeringen - "Loppis på lördag kl 10, dra me er så många ni kan"
Ja, ni fattar vad jag menar
MVH Jonas
Inte bättre man skrivet ut några stycken å sätter fast på sin egna bil med ett torkarblad eller liknande på träffar runtom? Känns lite mer seriöst, då får den som vill ha informationen ta den.
Fick bara tanken om att springa runt å sätta fast på Fordbilar på Ica parkeringen - "Loppis på lördag kl 10, dra me er så många ni kan"
MVH Jonas
[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s - 168,80km 402m: 10,78s - 214,88km ]
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
- Tralla
- Veteran
- Namn: Tobias Elfström
- Kör: Ford/Saab/Toyota/Peugeot
- Medlemsnummer: 5
Ja, de bör självfallet delas ut med viss måtta och känsla för när det är lämpligt. Att lappa samtliga bilar på en parkering är nog inte rätt melodi, iaf inte om man inte vill åka dit på nedskräpning.MalZon skrev: Fick bara tanken om att springa runt å sätta fast på Fordbilar på Ica parkeringen - "Loppis på lördag kl 10, dra me er så många ni kan"
Ja, ni fattar vad jag menar![]()
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Nä, jag ser det definitivt inte som något "desperat". Det finns enormt många Ford-ägare som kan tänkas se nyttan i både vår klubb och forum och som inte har någon aning om att vi finns överhuvudtaget. Men självklart så är detta frivilligt...MalZon skrev:Själva tänket e de ju inget fel på, men känns de lite lite väl desperat..?
MVH Jonas