Skinkis - FPV F6 Tornado 2006
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Vänta 3 år så ska du få sen en mondeo som inte leker grävlingSkinkis skrev:Säger grabben som fortfarande krafsar sig framåt när han kör
Du måste ge oss nöjet att se en av dom fetaste fordarna i SS!
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
- farsan
- Legend
- Namn: Andreas Schönemann
- Kör: brandbil
- Medlemsnummer: 4
Sweet dude!Skinkis skrev:SSQV´na kom idag på posten! Mycket najs! Trista var att det var med 30mm anslutning och min silli-slang vart 25mm, så det får bli att ragga rätt på en ny slang-kille, sen skall det pysas tokigt
Ska jag låta den ligga kvar eller ta hit o montera den här?
*Klanledare*
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash
FIXIT Transmission
Hydraulic optimering
Vikens Maskin
Ma Composit & Plexiglas AB]
P-racing dash
- Papillon
- Legend
- Namn: Johan
- Kör: Audi A4 Ts -07
- Kontakt:
Det finns en counterfeit sida på HKS, jämför man länge och noggrant kan man utröna om man blivit lurad eller ej. På min va det ganska enkelt, saknades märke bak samt muttrarna var av fel typ (en var t.o.m av en annan sort) och kartongen ska (inte helt 100 att detta gäller alla), om man utgår från HKS sida vara rektangulär, alltså följa innerförpackning. Samt att HKS inte skickar med några flänsar och sånt. Tror även man kan skilja lite på själva märket, ser det billigt ut så är det ofta det också
Hoppas du fått äkta vara ijallefall!
Och min påstods vara köpt av JRM med kvitto och allt. Skickade tillbaka min och fick pengarna tillbaka så nu blir det nåt annat ist där det inte cirkulerar så mycket humbug!
Och min påstods vara köpt av JRM med kvitto och allt. Skickade tillbaka min och fick pengarna tillbaka så nu blir det nåt annat ist där det inte cirkulerar så mycket humbug!
//Johan
- Skinkis
- Legend
- Namn: Hampus Wallengren
- Kör: så det ryker!
Sådär ja, det har varit en produktiv dag, typ 
SSQV´n sitter nu på plats, fungerar tokfint och är bra mycket rappare än min gamle GFB med tratt som satt där vid köp.
Har även varit inne en sväng hos XFT (http://www.xtremefordtuning.com.au) och snackat vidareutveckling med Simon där, han har bänkat strax över 1000hk på driven ur sin egna FPV och anses vara en av de bästa byggarna/mapparna i landet när det gäller Barra-T motorerna.
På Fredag-morgon skall bilen lämnas in, och han lovade mig att när den hämtas kommer den vara som en helt annan bil. Hans plan var att plocka vad som går ur GT35an med bibehållen driftsäkerhet, så hela bilen skall gås igenom innan den hamnar i rullarna
Fälgarna har inte ännu dykt upp, antar att den som väntar på något gott...
SSQV´n sitter nu på plats, fungerar tokfint och är bra mycket rappare än min gamle GFB med tratt som satt där vid köp.
Har även varit inne en sväng hos XFT (http://www.xtremefordtuning.com.au) och snackat vidareutveckling med Simon där, han har bänkat strax över 1000hk på driven ur sin egna FPV och anses vara en av de bästa byggarna/mapparna i landet när det gäller Barra-T motorerna.
På Fredag-morgon skall bilen lämnas in, och han lovade mig att när den hämtas kommer den vara som en helt annan bil. Hans plan var att plocka vad som går ur GT35an med bibehållen driftsäkerhet, så hela bilen skall gås igenom innan den hamnar i rullarna
Fälgarna har inte ännu dykt upp, antar att den som väntar på något gott...