Japp jag e full, Kompisen köpte en Hynda sivik med V-tech, Jag menade Zetec
Jag hoppades lite på att det skulle finnas genomföringar, är inte riktigt sugen på att borra, Kompisen råkade borra ett "litet" hål i sin databox på hans nya V70 även fast han måttat noga.
det finns ett hål att dra den igenom.. på samma sida som batteriet är på, när du drar den genom den så kommer du se kabeln gå igenom friskluftintaget mellan huv och vindruta, det sitter en svart gummiplupp där. Så är det iaf på min 95'a.
Ankaz skrev:det finns ett hål att dra den igenom.. på samma sida som betteriet är på, när du drar den genom den så kommer du se kabeln gå igenom friskluftintaget mellan huv och vindruta, det sitter en svart gummiplupp där. Så är det iaf på min 95'a.
MVH Ankaz
det är en av skillnaderna på våra sierror/eskorter och era mondeor!!!!!! Ni har betterier.....vi har batterier.......du med full eller????
borkis skrev:det är en av skillnaderna på våra sierror/eskorter och era mondeor!!!!!! Ni har betterier.....vi har batterier.......du med full eller????
Oppps jag e inte full bara lite för snabb på tangentbordet
Borra ett hål, problem solved. Om du är orolig för att borra sönde nåt kan du ju borra från insidan. Bara lyfta på mattan i framkant och ta bort typ handsfack o.sv. Sen brukar det lösa sig. =)