Precis som Daniel säger så tar detta lite längre tid än vanligt då vi varit tvungen att ta fram allt från början samt att vi behövt att invänta att lite fler blivit medlemmar. Men nu är i alla fall allt under framtagning/tillverkning så snart så...
Får du inga dekaler så får du hänga ut FCS under allmänt, för har du betalat så ska du fasiken få dina grejer , men kolla bara med Persson innan så det är ok
Sorry för inlägget, men jag kunde bara inte låta bli
En av anledningarna till att det dragit ut lite på tiden är att dekaler och liknande måste beställas i lite större kvantiteter för att det ska bli lite ekonomi i det hela. Detta kräver som Ni säkert förstår lite likvida medel också, vilket gjort att vi fått vänta/spara lite. Detta är vi nu i mål med, så inom en snar framtid så har vi både dekaler till Er medlemmar och till vår medlemsshop klara...
Jag har ett "gäng" liggandes hemma. Så fort medlemskorten kommit (LÄNK) så kommer de att börjas att distribueras ut med start på Mantorp Park den 10 maj (om vi bara hinner få dem till dess?!).
Det kommer även att säljas en variant i färg i vår kommande webshop (se nedan).
SK Racing skrev:Får du inga dekaler så får du hänga ut FCS under allmänt, för har du betalat så ska du fasiken få dina grejer , men kolla bara med Persson innan så det är ok
Sorry för inlägget, men jag kunde bara inte låta bli