K: katalysator,säkningssats,hårdare fjädrar..
-
JohanH
K: katalysator,säkningssats,hårdare fjädrar..
Som topic säger så söker jag en katalysator till min ford då jag inte fick med nån när den köptes,och jag lär behöva en till besiktningen som kommer.
Det bör vara en med 2.5" anslutning.
Jag söker även sänkningssats och hårdare fjädrar till min bil. sportdämpare av något slag är även intressant. Allt som modifierar dämparna så de ger bättre väghållning,samt man slipper allt krängande är intressant.
Vad har du för något ligger? Jag finns i kumla och kan hämta upp runt det området. Även Örebro. Annars bör det skickas.
Det bör vara en med 2.5" anslutning.
Jag söker även sänkningssats och hårdare fjädrar till min bil. sportdämpare av något slag är även intressant. Allt som modifierar dämparna så de ger bättre väghållning,samt man slipper allt krängande är intressant.
Vad har du för något ligger? Jag finns i kumla och kan hämta upp runt det området. Även Örebro. Annars bör det skickas.
Tags:
-
JohanH
Om jag monterar dom,och sen lyfter bilen så kommer det väl glappa ganska rejält? Eller det kanske finns något man kan använda sig av som håller fjädern spänd i vilket läge den är i när man lyfter bilen?Payne skrev:jag har fjädrar. http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=57655
-
JohanH
Hur mycket bättre väghållning får jag med dessa dämpare? får jag snabbare styrrespons,utan kräng om jag köper dessa,och monterar hårdare fjädrar eller så?Papillon skrev:Har org rwd cossie fjädrar och dämpare, mycket fräsha 2k
GGR sänkfjädrar bak 25mm på cossie, alltså mer på std sierra, endast provmonterade 600kr
- need 4 speed
- Legend
- Namn: Juha Mäki
- Kör: Sierra Cosworth-91/ P100 2,9t snart med "The Mighty Barra"
- Medlemsnummer: 14