Ford Focus RS mk2 2009
- Edelsvärd
- Veteran
- Namn: Fredda
- Kör: 2018 Focus RS
- Kontakt:
Jupp finns som "originaltillbehör" =)
Detaljfinishen är fantastisk, till och med dörrsidorna inuti modellen är exakta med färg osv =)
Jag kan kolla om vi kan fixa nåt klubbpris ifall ni är intresserade? (dom är rätt dyra tyvärr)
Detaljfinishen är fantastisk, till och med dörrsidorna inuti modellen är exakta med färg osv =)
Jag kan kolla om vi kan fixa nåt klubbpris ifall ni är intresserade? (dom är rätt dyra tyvärr)
FocusST skrev:Något för herrarna att ha vid skrivbordet?
Tyvärr finns den just nu endast i grön :/
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Gärna!Edelsvärd skrev:Jupp finns som "originaltillbehör" =)
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- dibbe
- Erfaren
- Namn: Stefan Karlsson
- Kör: Focus RS mkII
Tjaa, iom att jag köpte en i skala 1:1 igår så borde den ju inte vara så dyr förhållandesvis.Edelsvärd skrev:Jupp finns som "originaltillbehör" =)
-
Krabban
-
sengstr
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
Tyckte jag var lång tid.. 2 månader leveranstid? De brukar säga ca 1 månad annars plus någon dag hos återförsäljaren..Krabban skrev:Hej på er! Fick veta idag att min RS börjar byggas i mitten på mars och kommer
till åf runt den 22 maj. Riktigt nice, då får man den innan semestern iaf. Jag är
oxå intresserad av en sån där RS modell Fredrik.
Min börjar byggas 19:e mars och finns hos Fredrik i slutet av april
-
Krabban
Tycker oxå att de va lite väl lång lev tid. Ska kolla igen på måndagsengstr skrev:Tyckte jag var lång tid.. 2 månader leveranstid? De brukar säga ca 1 månad annars plus någon dag hos återförsäljaren..
Min börjar byggas 19:e mars och finns hos Fredrik i slutet av aprilSå borde hinna köra in den till 1:a maj på mantorp
när den börjar byggas exakt. Kul att du får din bil rätt snart då.
Bara hoppas på att all äcklig snö har hunnit smälta bort till dess.
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Stort grattis och välkommen hit till FORD CLUB SWEDEN!freddej skrev:Hallå där!
Slog oxå till på en RS i fredags, köpte en vit av upplandsmotor i uppsala.
Har för mig att den byggdes den 23:e februari och den skall komma i slutet av mars. Ganska skönt att bara behöva vänta en månad efter man slagit till:)
/Per-Anders.
-
sengstr
- Veteran
- Namn: Stefan Engström
- Kör: Ford Focus RS -10
- Kontakt:
VerkligenKrabban skrev:Tycker oxå att de va lite väl lång lev tid. Ska kolla igen på måndag
när den börjar byggas exakt. Kul att du får din bil rätt snart då.
Bara hoppas på att all äcklig snö har hunnit smälta bort till dess.
eller ja, man får väl se hur pass vädret är.. kanske inte blir något mantorp alls om det fortfarande är snö och slask då?