DI Weekend: Begränsad upplaga. Översättningen av limited edition låter inte särskilt upphetsande på svenska. Men detta till synes enkla grepp räcker uppenbarligen för att hetsa upp oss konsumenter. Se bara på Fords svarta synd.
Äntligen en sanningsenlig sammatfattning av RS500:
Att kunna krama ur lite extra försäljning ur en redan existerande produkt,
helst med så små kostnadskrävande förändringar som möjligt,
till ett så högt påslag som möjlig
Va skönt att läsa hur eliten av 1.6 liters träsket som aldrig någonsin kört en prestanda Focus lättar sina hjärtan med hur kassa vanliga Rs'n och Rs 500'n är! Riktiga snillen, dom har ju verkligen övertalat mig att aldrig äga en ford... Fan, jag har ju 2..Ack!
C skrev:Är det någon som förstår varför det inte gick att få keyless go åå RS500an? Skulle filmen lossna för lätt på handtaget?
Ett sätt att tjäna ytterligare ett par €... Trodde i min enfald att bilen var utrustad med keyless tills jag märke att låset inte öppnades automatiskt:banghead:
Originalsladden till Iphone och Ipod funkar inte i USB utan det är bara att handla Fords dito för strax under 3 hundringen.....
Daytona skrev: Ett sätt att tjäna ytterligare ett par €... Trodde i min enfald att bilen var utrustad med keyless tills jag märke att låset inte öppnades automatiskt:banghead:
Originalsladden till Iphone och Ipod funkar inte i USB utan det är bara att handla Fords dito för strax under 3 hundringen.....
Keyless e bara två knappar och annan ytterplats på handtaget. Kabeln är redan där har jag fått höra. Sedan mjukvara på det. 15kr ggr 500 bilar i produktionskostnad känns inte som anledning nog att skita i det.
USB kabeln visste jag redan om. Typiskt men så e det.
C skrev:Keyless e bara två knappar och annan ytterplats på handtaget. Kabeln är redan där har jag fått höra. Sedan mjukvara på det. 15kr ggr 500 bilar i produktionskostnad känns inte som anledning nog att skita i det.
USB kabeln visste jag redan om. Typiskt men så e det.
Ajfan, var det så nära. De hade väl slut på handtag....