Har lite funderingar ang påskhelgen
Hur många kan hjälpa till under helgen?
Jag kommer att vara där hela helgen, tänkte boka boende. Finns det i anslutning till mässområdet?
Hur ska montern se ut?
Här är öppettiderna under helgen
Fredag 10.00-18.00
Lördag 10.00-18.00
Söndag 10.00-18.00
Måndag 10.00-16.00
Hoppas att många kan ställa upp för klubben denna helg
Boende finns skandic på rätt över gatan typ.
Du som utställare kommer in en timma tidigare samtliga dagar. Då kan du putsa av bilen lite samt gå runt och titta på allt annat utan knö med massa folk...
Sen finns det lite enklare hotell i anknytning till torget.
Scandic va fullbokat vad jag kunde se på nätet. Jag hittade på formula1 och det låg ca 100m ifrån. Har ni kollat över kalender på påsk? Är det några som har lust att hjälpa till i montern? För er som är intresserade så har P-a startat en projekt tråd som alla intresserade får tillgång till så vi kan bolla idéer och lägga upp arbetssysslorna.
Jag kan rekomendera Quality Hotel på Eurostop, där brukar vi bo.
Att få ett hotel med gångavstånd är svårt så här sent inpå, brukar vara bokade typ mån före.
Hotel F1 brukar ha toa och dusch i korridoren ala vandrarhem.
Vi har startat upp en liten projektgrupp med en egen projektavdelning där vi gemensamt planerar allt kring utställningen. Projektledare för detta är Anders (A.Larsson). Ni som har för avsikt att hjälpa till under helgen och känner att ni vill deltaga i planeringen kontaktar mig så skall jag ge Er access till projektavdelningen...
A.Larsson skrev:Är det några fler som kan tänka sig att hjälpa till under påsk helgen?
Är det någon som har något film material från någon kon/ban körning?
Mvh Anders
Skickar upp denna igen.
Är väldigt tacksam för hjälp på fredag och på måndag