Däck Focus ST 2008.
-
Nawaki
- Nybörjare
- Namn: Jens Johansson
- Kör: Focus ST 2008
Däck Focus ST 2008.
Hej! jag är ny på detta forumet och har nyligen införskaffat mig en Focus ST 2008. Super nöjd riktigt trevlig bil!
Haft en Fiesta ST -05 innan men bestämde mig för att stanna kvar inom Ford pga av att jag varit så nöjd med min tidigare bil.
jag måste köpa nya sulor till sommaren till Original fälgarna. 225/40 - 18" Om jag förstå rätt.
funderar på Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
läst lite om dom och verkar fått bra resultat i tester.
va tror ni om dessa ?
Och när jag kollat runt lite så hitta jag samma däck fast några siffror skiljer sig va är det för skillnad så man inte får några som inte passar
Däck numer 1
Däck numer 2
Hoppas någon kan hjälpa mig hitta rätt väg ur Däck djungeln.
Mvh Jens
jag måste köpa nya sulor till sommaren till Original fälgarna. 225/40 - 18" Om jag förstå rätt.
funderar på Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
läst lite om dom och verkar fått bra resultat i tester.
va tror ni om dessa ?
Och när jag kollat runt lite så hitta jag samma däck fast några siffror skiljer sig va är det för skillnad så man inte får några som inte passar
Däck numer 1
Däck numer 2
Hoppas någon kan hjälpa mig hitta rätt väg ur Däck djungeln.
Mvh Jens
- Colding
- Veteran
- Namn: Rasmus Christensen
- Kör: Golf GL mk1, BMW 2002 Touring
- Medlemsnummer: 245
Hallå! Har kört på några få olika däck men bestämde mig själv för michelin pilot sport 3. Otroligt fint grepp i däcken, och tillräckligt tysta. Funkar även bra i regn, iallafall på nordslingan
nu hjälper det kanske inte dig att välja, men ett val värt att tänka på. Sitter på min RS '03, samma dimension som på din
BMW 2002 Touring '72
VW Golf GLS '83
VW Golf GLS '83