Vad i helvete är det för fel på kontanter.

En avdelning avsatt till Off Topic diskussioner och vardagliga frågor. Här kan du diskutera "allt mellan himmel & jord". Men var snäll och håll det på en rimlig nivå och inom Ford Club Swedens regler och ramar. PS. Poster i detta forum räknas ej. DS.
Användarvisningsbild
Persson
Legend
Namn: Peter Persson
Kör: mest traktor
Kontakt:

Inlägg av Persson »

Det är snart 10år sen jag jobbade på värdet och så fort allt är preskriberat så ska jag berätta :D

Bästa vore ju om folket blev bättre och slutar råna varandra :) Men det är lite risk...

Att Polisen lägger ner direkt gällande it brott är ju för att oftast är det ren dumhet inblandat, folk ger bort sina pengar mot tomma löften och förväntar sig att Polisen ska ta tillbaka dem? Skaparna av Nigeria breven kommer ju alltid undan också.

De gånger tekniken felar så brukar ju banken kontakta kunden innan de ens märkt det och satt tillbaka pengarna.

Nä era små bakåt strävare ni får nog vänja er vid det nya samhället ;) Skämt och sida så tror jag detta är en lika självklar utveckling som att vi slutade byta in ull mot mölk på närmaste marknad... Men det är såklart inte utan problem, det är mindre rånrisk att traska runt med ett par kor än att ha 10000 på fickan

Skriv svar