Min mustang är ju underbar :P
-
NachtGeist
Min mustang är ju underbar :P
Hah, Bilen är ju smått rolig..
För ett tag sedan drog den soppa som en häst tyckte jag, Nu har jag på ca 30 liter kört snart 24 mil, och jag har INTE kört snålt, och den är inte ens nere på där den var innan tankning, Blandad körning, mest stadstrafik dock, Så det är ju fan bara plus.. :P
Och herrejösses vilken bil att lägga ett par ränder med, Inget man gör ofta men någon enstaka gång händer det, En polare stod med sin gamla trötta sierra bredvid vid ett rödljus, åkte iväg med en 3 meters linje efter höger bak, Jaha tänkte jag..
Åkte efter, fast med ca 25 meter dubbla 235 sträck i backen innan jag släppte efter, det efter att det stod stilla en stund och bara konsumerade 17" däck.. :P
Var tvungen & släppa, Man kan ju fan inte köra så i stan kom jag på..
Sälja? Aaaahnej om den fortsätter med denna soppaförbrukningen, Jag & min pärla är back in buissnes
Så fick jag delat med mig av lite kvällsglädje.. =)
För ett tag sedan drog den soppa som en häst tyckte jag, Nu har jag på ca 30 liter kört snart 24 mil, och jag har INTE kört snålt, och den är inte ens nere på där den var innan tankning, Blandad körning, mest stadstrafik dock, Så det är ju fan bara plus.. :P
Och herrejösses vilken bil att lägga ett par ränder med, Inget man gör ofta men någon enstaka gång händer det, En polare stod med sin gamla trötta sierra bredvid vid ett rödljus, åkte iväg med en 3 meters linje efter höger bak, Jaha tänkte jag..
Åkte efter, fast med ca 25 meter dubbla 235 sträck i backen innan jag släppte efter, det efter att det stod stilla en stund och bara konsumerade 17" däck.. :P
Var tvungen & släppa, Man kan ju fan inte köra så i stan kom jag på..
Sälja? Aaaahnej om den fortsätter med denna soppaförbrukningen, Jag & min pärla är back in buissnes
Så fick jag delat med mig av lite kvällsglädje.. =)
-
NachtGeist
-
NachtGeist
Originally posted by Mikael Skogsberg
Dom är grymt roliga. Hur långt går din hastighets mätare föresten?
Har ställt av min egen just nu, har bytt stötdämpare och fälg men hjullagret är inte riktigt bra. Fan nu när sommarnen är här![]()
Hoppas du får kurerat det snabbt då!
Min är den vanliga, till 85 Mph / 140 Km/h eller vad det är, Polisbilarna och Saleen bilarna har till 200 Mph, vill jag med ha ju :P