Hur många Granador finns det?
-
Benutchi
- Erfaren
- Namn: Benny Gustafsson
- Kör: ford granada 2.0 cab
Hur många Granador finns det?
Någon som vet hur man kan kolla hur många av en viss bilmodell det finns i bilregistret? Hittar bara det vanliga med regnummer sök. Det hjälper inte mig när jag vill veta hur många Ford Granada MK2 -82 2.0 pinto automat det finns i Sverige.
Eller kan någon bara svara på hur många sådana som finns kvar i registret?
Tack på förhand!
Eller kan någon bara svara på hur många sådana som finns kvar i registret?
Tack på förhand!
Tags:
-
Benutchi
- Erfaren
Ja jag antar att jag får höra av mig dit. Tack för hjälpen. Skulle bara behöva veta imorgon. Haft inbrott och skadegörelse i bilen och trygghansa tycker det är en skitbil. Men mk2 med 2.0 och automat har jag inte sett många av. Ju färre bilar, desto mer värd. Tycker jag. Men får se vad som händer och mejla transportstyrelsen.
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
tyvärr så räknar ej fb så,, en 2,0 aut är ovanlig ja,,Benutchi skrev:Ja jag antar att jag får höra av mig dit. Tack för hjälpen. Skulle bara behöva veta imorgon. Haft inbrott och skadegörelse i bilen och trygghansa tycker det är en skitbil. Men mk2 med 2.0 och automat har jag inte sett många av. Ju färre bilar, desto mer värd. Tycker jag. Men får se vad som händer och mejla transportstyrelsen.
är det något du behöver?? för att laga den??
-
Benutchi
- Erfaren
Det sitter en sådan drivlina i min cab. Men caben är helt slut i allt som kan vara slut efter 8år festande. Så lyckades hitta en donatorbil. Med risk att bli lynchad så hittade jag en som bara gått 12000mil och är bes. till sista mars. Så jag tänkte sladda lite med den och sedan använda den som donatorbil. Så i vår kommer det att finnas mk2 delar både till försäljning och bortskänkes. Men någon gick in genom bakruta och har försökt tjuvkoppla och sabba lite så där pundigt deluxe. Jag vill bara vara förbered när det ska pratas värde oavsett om jag köper tillbaka den eller att dem vill laga.
Billigaste granadan på blocket sist jag tittade låg på 9000kr. Så min besiktigade 12000milare borde vara värd mer en så. Eller?
Billigaste granadan på blocket sist jag tittade låg på 9000kr. Så min besiktigade 12000milare borde vara värd mer en så. Eller?