Bygga/renovera garage
- Johansson
- Legend
- Namn: Linus Johansson
- Kör: Sierra Cosworth RWD-89, Fiesta ST-17
- Medlemsnummer: 67
Bygga/renovera garage
Hej!
Jag såg att man börjat snacka lite garage i en annan tråd så tänkte vi kanske kunde samla all information på ett ställe. Så fyll på med tips och trix ni som har byggt eller bygger.
Mvh Linus
Jag såg att man börjat snacka lite garage i en annan tråd så tänkte vi kanske kunde samla all information på ett ställe. Så fyll på med tips och trix ni som har byggt eller bygger.
Mvh Linus
FORD CLUB SWEDEN
- Sotvispen
- Veteran
- Namn: Michael Lindström
- Kör: Sierra Cosworth rwd, Bmw 525
Ska man göra lite seriösa ritningar så bör man använda ett CAD-program, men det kräver att man har lite kunskap om det oftast.granadadr skrev:var kan man göra ritningar?? gillade dina focus rsmina är handritade så man kan göra alla ändringar själv tills jag vart nöjd,, men vill ju ha allt fint så de godkänner det
- Johansson
- Legend
- Namn: Linus Johansson
- Kör: Sierra Cosworth RWD-89, Fiesta ST-17
- Medlemsnummer: 67
Jag gjorde själv ett litet bygge i somras. Tänkte bjuda på lite bilder av varierande kvalité;). Var först lite tveksam till att ta bort carporten då jag egentligen har plats att bygga ett större garage men insåg att tid och pengar inte finns till det nu. Tanken är att kanske förlänga taket framför portarna och ha två platser där men vi får se. Med tanke på vad jag ha lagt i kostnad så tycker jag att det blev ganska mycket garage för pengarna.
//Linus
//Linus
- Bilagor
-
-
-
-
-
-
-
-
-