robnyg84 skrev:Min Ford Focus RS 2016 hade byggdatum 29:e Januari och enligt återförsäljaren så är preliminärt leveransdatum 19:e mars. Tydligen lade jag första ordern i Sverige därför så hoppas jag på leverans snart .
robnyg84 skrev:Min Ford Focus RS 2016 hade byggdatum 29:e Januari och enligt återförsäljaren så är preliminärt leveransdatum 19:e mars. Tydligen lade jag första ordern i Sverige därför så hoppas jag på leverans snart .
Bilen är vitlackerad (frozen white), har eluppvärmd vindruta, de svarta mångekrade aluminiumfälgarna (D2VLJ) med komfortpaket 1+2 och mörktonade rutor samt med blåmålade bromsok. Jag valde standardstolarna utan blå rand på. De verkar iallafall vara lite skönare än skalstolarna enligt vissa journalister.
Det som saknas är några optioner som tex. GPS. Vet inte men jag nöjer mig med en vanlig löstagbar gps i det fallet.
Tack för filmen! Kollar du in länken postad i inlägg #670 så finner du alla Fords filmklipp, inklusive ovanstående, med Preston Persson...
The high-performance 2016 Focus RS features four specialized drive modes. Stunt driver Prestin Persson gets behind the wheel to take them to their limit, and the results may leave you breathless
Ford Store i Vänersborg(Brandtfordon) får snart sin första Focus RS 2016 den byggdes 17 februari och skulle anlända till ÅF 19 mars men är framflyttad till 26 mars som några till är,