fick hem min grön skyltade rs från ceramic pro (2lag 9h och 2lag 9h light) vilken skillnad det är som nån har lackat ett par lager klarlack vilket djup det blev.
bilden ger ingen rättvis bild.
Ställde en fråga under "bilvård" för några dagar sen just ang. ceramic pro! Funderar också på att lägga på det då det verkar skydda lacken ganska bra? Blev du nöjd och har du koll på hur pass hållbart det är? De säger ju att det skall vara livstids garanti, men jag är orolig för hur lacken kommer se ut efter ett antal år när skyddet börjat bli slitet?
wolfbane196 skrev:Riktigt bra lyster, är det Ceramic Pro i Jönköping som gjort det ?
10tsk eller ?
nej utan tidy bilvård i borås
riktigt duktiga killar när jag hämta den var det en konkurrent parkerad bakom för samma behandling en ny honda civic r turbo ful som stryk och en bil som fått smisk av focus rs i många tester killen var säkert besviken när hans bil kom 2:a i hallen.
Robert skrev:Ställde en fråga under "bilvård" för några dagar sen just ang. ceramic pro! Funderar också på att lägga på det då det verkar skydda lacken ganska bra? Blev du nöjd och har du koll på hur pass hållbart det är? De säger ju att det skall vara livstids garanti, men jag är orolig för hur lacken kommer se ut efter ett antal år när skyddet börjat bli slitet?
jag frågade runt och fick tipset att göra detta av många.
blir en jävla skillnad i lacken den är len som en blöt is i värme eller som en baby rumpa,
hållbart verkar det vara sök på tuben,
vet ej om den blir sliten. skall fråga imorgon skall dit och hämta schampo
RS16 skrev:Antar att ni andra som köpt RS:en också blivit inbjudna till Fords event Ford Performance Tour. De kommer till Stockholm (Upplands Motor) i slutet av maj.
Var på eventet i måndags. 1 Focus RS, 2 Mustanger (GT), 1 Fiesta ST och ett helt koppel Focus ST (de flesta bensindrivna men också några med diesel+automat). Vi fick bl.a. rasta alla bilarna på Arlanda Test Track, samt tävla (med 2 st identiska Focus 1.0 trepip) i konbana. Trevlig tillställning, nu reser arrangörerna (Ford Sverige) vidare så de landar säkert snart hos flera av er andra.