Någon vänlig själ som kan hjälpa mig ang Powershift lådan ? Den hugger till när man rullar på tvåan och gasar. Den varvar upp före den börjar driva. Sak 2. Om jag ligger med farthållaren i 100 och bromsar till typ vid 70 och sedan trycker att den skall återgå till 100 så drar den upp till 100 men lägger inte i sexan utan ligger och varvar på femman. Vad göra ? Det är en Diesel om det är till hjälp. MYCKET tacksam för svar !!
Polare hade en 2011a som var lite tjurig i lådan och jag uppdaterade hans låda 2016 med senaste mjukvaran som fanns då (har VCM och IDS) och sen blev den hur bra som
getsome skrev:Polare hade en 2011a som var lite tjurig i lådan och jag uppdaterade hans låda 2016 med senaste mjukvaran som fanns då (har VCM och IDS) och sen blev den hur bra som
Är det någon man kan köpa själv?. Om vill du länka?:).. Tack för förhand!
getsome skrev:Polare hade en 2011a som var lite tjurig i lådan och jag uppdaterade hans låda 2016 med senaste mjukvaran som fanns då (har VCM och IDS) och sen blev den hur bra som
Om du tvunget måste skaffa nåt själv så leta efter en VCM2 som heter SP177 , MEN får du en kass klon så dödar du styrboxen vid flashning samt det krävs att man kör IDS i virtual machine för att få det att funka bra då licensen bara är giltig i 3 dagar , mycket klydd för en flashning mao. En bra klon på VCM2 kostar ca 1500-2000 kr och meckar man inte till vardags / ofta så är det bortkasatde pengar , bättre att du isf investerar i en fordmoddad elm327 och laddar ner Forscan , då kan du klara diagnostiken iaf men kan inte uppdatera moduler